Kırsal kalkınmada elektronik ticaretin rolü üzerine teorik bir inceleme
Abstract
Kırsal alanların geri kalmışlığı gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerin en önemli sorunu haline gelmiştir. Birçok ülke ve sivil toplum kuruluşu kırsal kalkınma bağlamında birçok önemli politikalar uygulamış ve proje üretmiştir. Üretim temelinde önemli derece mali kaynak sunmuştur. Ancak göz ardı edilen en büyük eksiklik kırsal alanda üretilen ürünlerin nasıl pazarlanıp satılacağıdır.
Dünyada önemli ölçüde gelişen e-ticaret kırsal kalkınmada yaşanan pazarlama ve satış eksikliğinin en büyük tamamlayıcı faktörü olabilmesidir. Ayrıca, e-ticaret kırsal kesimdeki tüketici için de alım gücüne katkı sağlayacak faydalar sunmaktadır. Bu çalışmada e-ticaretin kırsal kalkınmada doğrudan ve dolaylı olarak nasıl bir rol üstlenebileceği ve ilişkilendirebileceği irdelenmiştir.
Collections
DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..