Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKÖSEOĞLU, Abdullah
dc.contributor.authorSEZGİN, Mete
dc.date.accessioned2023-03-01T11:37:14Z
dc.date.available2023-03-01T11:37:14Z
dc.date.issued2022-08
dc.identifier.citationSezgin, M. & Köseoğlu, A. (2022). Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler (1.Baskı). M. Sezgin, A. Köseoğlu(Ed.). Eğitim Yayınevi.en_US
dc.identifier.isbn978-625-8341-69-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/5911
dc.description.abstractTurizm sektörü, istihdam ve gelir getirici özelliği ile günümüzde önemli bir durumdadır. Konaklama, seyahat ve yiyecek içecek hizmetleri ile hareketli olan sektör tüm dünyada önem taşımaktadır. Turizm, eğlenme, dinlenme, yeme-içme, konaklama vb. faaliyetleri bir arada sunmasının yanı sıra insanların çalışma hayatından sıyrılıp dinlenme ihtiyacını da gidermelerini sağlayan bir sektördür. Çoklu ürün ve hizmetlerin bir araya getirilip insanların özellikle ruhsal tatminlerinin sağlandığı turizm sektöründe yine yukarıda bahsedildiği üzere benzer hizmetleri farklı şekillerde sunan alternatifler bulunmaktadır. Dijitalleşen dünyada, bütün üretim faktörlerinin, özellikle de bilgi ve sermayenin küresel bazda akışkanlığının olması, diğer bir ifade ile üretim sürecinde ortaya çıkan mal ve hizmet üretiminin bir ülkeden bir ülkeye gidişinin ve gelişinin çok hızlı olması beraberinde hem turizm sektörünün elemanlarını etkilemiş, hem de turizme katılanları etkilemiştir. Karşılıklı etkileşim turizm sektörünün markalaşması açısından önem taşımaktadır. Dijitalleşme ile yoğun rekabet ortamının yaşanması, markaların ön plana çıkmasına neden olmaktadır. Özellikle turizm sektörünün yaşanılan salgın sürecinde sekteye uğraması turizmde faaliyet gösteren firmaların farklı şekillerde ürünlerini sunma ve bunları markalaştırma çabalarını ortaya çıkarmıştır. Turizm Sektöründe Markalaşma (Analizler, Sorunlar, Çözümler) kitabında gelişen yeni düzenle bağlantılı olacak şekilde turizm sektöründe yer alan birbirinden farklı alt kollar ve bunların markalaşmaları konularına değinilmiştir. Toplam 26 bölümden oluşan kitabımızda turizm sektörü ve markalaşma konusu farklı açılardan yaşanılan değişimler bağlamında ele alınmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim Yayınevien_US
dc.subjectMarkalaşmaen_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectTurizm
dc.subjectTourism
dc.titleTurizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümleren_US
dc.typeKitapen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster