Ara
Toplam kayıt 35, listelenen: 1-10
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09)
İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle
başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini
göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım
alanlarıyla birlikte insanlığa birçok ...
Havayolu Şirketlerinde Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Sürecine Ait Karşılaştırmalı Bir Analiz
(Palet Yayınları, 2022-09-03)
Covid-19 pandemisi 2019 Kasım ve Aralık aylarında öncelikle Çin‟de ar dından farklı ülkelerde hissedilmeye başladı. Hastalık Türk haber bültenlerinde dünya haberleri içinde geçiyor ve seyircinin bir kısmı için gelip geçici ...
The Impact On Students Preferences Of Promotional Mediums Of Universities: The Sample Of Karatay University Students
(The IRES: 14th International Conference, Paris, France, 2015-11-07)
Owing to oppression of globalization and communication systems, the institutional publicity activities became
more important now than 10 years ago. For the time being, 193 universities stand/take place in Turkey. Universities ...
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)
Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ...
Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan
(Çizgi Kitabevi, 2018-10)
Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ...
Kadın İşgücünün Siyasete Yansıması: Sosyal Medyada Kadın Milletvekiller
(Gazi Kitabevi, 2016)
Kadınlarımız…Farklı rolleri gün içerisinde kusursuzca canlandırabilen
yetenekli bir oyuncu. Sabah evde eş, anne ve aşçı, işe dolmuşla giderken aile
bütçesi destekçisi, işyerinde işini iyi yapan bir işgören, aynı zamanda ...
Sanayide Marka Ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019)
Bu çalışmanın amacı otomobil marka ve marka imajının tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisini incelemektir. Bu araştırma sonunda elde edilen bilgilerin otomotiv sanayi derneğinin üyeleri arasında yapacağı ...
Küresel Güçlerin Bölgesel Çalışmalarında Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Uygulamaları: Rusya Örneği
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-10)
Küresel güçler yakın ve uzak ekonomik ve siyasi çıkarları için uluslararası halkla ilişkiler şirketlerini
kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Rusya tarafından yürütülen faaliyetlerde uluslararası halka ilişkiler şirketlerinin
rolü ...
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)
Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ...
KADIN VE İLETİŞİM: BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞU OLARAK KADIN GİRİŞİMCİLER DERNEĞİNİN ( KAGİDER) YAZILI BASINDA SUNUMU
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2016)
Günümüzde medya, gündemi belirleyen en önemli
güçlerden biri hâline gelmiş, gündemi belirlemekle kalmamış
kimi zaman olayları kimi zaman da kitleleri yönlendirmeye
çalışmıştır. Medya bu özelliğiyle yasama,
yürütme ve ...