Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorASLAN, Şebnem
dc.contributor.authorAKARÇAY ULUTAŞ, Demet
dc.contributor.authorGÜZEL, Şerife
dc.contributor.authorUYAR, Seda
dc.date.accessioned2019-07-10T05:52:30Z
dc.date.available2019-07-10T05:52:30Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/955
dc.description.abstractÇalışmada sağlık sektöründe öğrenen kültür ve bilgi yönetim memnuniyet ilişkisi araştırılmıştır. Bu çalışmada ayrıca sağlık çalışanlarının görev çeşitliliği hakkındaki görüşleri araştırılmıştır. Araştırma Türkiye’nin Konya ilinde 4 büyük hastanede 290 sağlık çalışanıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmada Wood‘un (2005) Bilgi yönetim tatmini ölçeği “Knowledge management satisfaction scale”, ana kaynağını Daft ve Macintosh’un (1981) oluşturduğu Wood‘un (2005) çalışmasından alınan görev çeşitliliği ölçeği “task variety scale” ve ana kaynağını Marsick ve Watkins (2003) çalışmasından alınan Wood‘un (2005) Öğrenen kültür “Learning Culture” ölçeklerinden yararlanılmıştır. Araştırmanın sonucunda sağlık çalışanlarında öğrenen kültür, bilgi yönetim memnuniyetini pozitif yönde etkilemektedir. Sağlık çalışanları meslekleriyle ilgili işlerinin rutin iş olmadığı yönünde görüş bildirmişlerdir.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherSelcuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.subjectBilgi Yönetim Tatminien_US
dc.subjectÖğrenen Kültür ve Sağlık Yönetimi
dc.subjectİş Çeşitliliği
dc.titleSağlık Çalışanlarında Öğrenen Kültür Bilgi Yönetim Tatmini ve Görev Çeşitliliğien_US
dc.typeMakaleen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster