Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTORLAK, Ömer
dc.contributor.authorAY, Ufuk
dc.date.accessioned2019-07-09T13:00:11Z
dc.date.available2019-07-09T13:00:11Z
dc.date.issued2014-12-01
dc.identifier.citationTorlak, Ö., & Ay, U. (2014). Facebook'ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki. Anadolu University Journal of Social Sciences, 14(4).en_US
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.18037/ausbd.76064
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/885
dc.descriptionBu makale facebook reklamları ile alakalıdır.en_US
dc.description.abstractBu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectResearch Subject Categoriesen_US
dc.subjectBusiness Studies
dc.subjectBusiness and Economics
dc.subjectSocial Sciences
dc.titleFacebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişkien_US
dc.typeMakaleen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster