dc.contributor.author | GENÇ, Yusuf | |
dc.contributor.author | AYNACI, Cengizhan | |
dc.contributor.author | USTABAŞI GÜNDÜZ, Dilara | |
dc.date.accessioned | 2024-03-16T21:48:58Z | |
dc.date.available | 2024-03-16T21:48:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Genç, Y. Aynacı, C., Ustabaşı Gündüz, D. (2023). Romanlarda Eğitim ve İstihdam Problemleri. Trakya Üniversitesi Matbaası (içinde). ss. 19-39. Eds. T. Tekin Yılmaz & M. Tağ. Trakya Üniversitesi Matbaası | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-975-374-362-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12498/6291 | |
dc.description.abstract | Devlet olmanın temel göstergesi adil bir yönetim biçimini hayata geçirmektir. Bu adil yönetim birleştirici unsurların ön plana çıkarılıp insanlar arasındaki etkileşimin arttırılmasıyla mümkündür (Genç, Taylan ve Barış, 2015: 80). Devletlerin kalkınması kişilere verilen değer ve onlar için yapılan hizmetlerle paralellik göstermektedir (Aynacı, 2018). Ne var ki bazı bireyler ve/ya gruplar toplumsal kaynaklardan yararlanma konusunda diğerlerine göre daha fazla dezavantaj yaşamaktadır. Romanlar', bahse konu olan bu dezavantajlılık durumlarını eş zamanlı ve çoklu bir biçimde yaşayan, geçmişten günümüze; renkleri, kültürleri, yaşam tarzlarından ötürü toplumun dışında tutulan, ayrımcılık, ötekileştirme ve hatta soykırım gibi eylemlerin merkezinde kalan sosyal gruplardan birisidir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Trakya Üniversitesi Matbaası | en_US |
dc.subject | Romanlar | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | İstihdam | en_US |
dc.title | Romanlarda Eğitim ve İstihdam Problemleri | en_US |
dc.title.alternative | Cumhuriyetin 100. Yılında Romanlar | en_US |
dc.type | Kitap Bölümü | en_US |