Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGENÇ, Yusuf
dc.contributor.authorAYNACI, Cengizhan
dc.contributor.authorUSTABAŞI GÜNDÜZ, Dilara
dc.date.accessioned2024-03-16T21:48:58Z
dc.date.available2024-03-16T21:48:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationGenç, Y. Aynacı, C., Ustabaşı Gündüz, D. (2023). Romanlarda Eğitim ve İstihdam Problemleri. Trakya Üniversitesi Matbaası (içinde). ss. 19-39. Eds. T. Tekin Yılmaz & M. Tağ. Trakya Üniversitesi Matbaasıen_US
dc.identifier.isbn978-975-374-362-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/6291
dc.description.abstractDevlet olmanın temel göstergesi adil bir yönetim biçimini hayata geçirmektir. Bu adil yönetim birleştirici unsurların ön plana çıkarılıp insanlar arasındaki etkileşimin arttırılmasıyla mümkündür (Genç, Taylan ve Barış, 2015: 80). Devletlerin kalkınması kişilere verilen değer ve onlar için yapılan hizmetlerle paralellik göstermektedir (Aynacı, 2018). Ne var ki bazı bireyler ve/ya gruplar toplumsal kaynaklardan yararlanma konusunda diğerlerine göre daha fazla dezavantaj yaşamaktadır. Romanlar', bahse konu olan bu dezavantajlılık durumlarını eş zamanlı ve çoklu bir biçimde yaşayan, geçmişten günümüze; renkleri, kültürleri, yaşam tarzlarından ötürü toplumun dışında tutulan, ayrımcılık, ötekileştirme ve hatta soykırım gibi eylemlerin merkezinde kalan sosyal gruplardan birisidir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherTrakya Üniversitesi Matbaasıen_US
dc.subjectRomanlaren_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectİstihdamen_US
dc.titleRomanlarda Eğitim ve İstihdam Problemlerien_US
dc.title.alternativeCumhuriyetin 100. Yılında Romanlaren_US
dc.typeKitap Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster