Browsing İşletme by Subject "Business Studies"
Now showing items 1-5 of 5
-
Çocuklar, Gençler ve Ergenlerin Materyalist Eğilimlerinin Motivasyonları Arasındaki Farklılıklar
(2014-06)Anahtar kelimeler: materyalizm, sosyal kıyaslama, aile iletişimi, arkadaş iletişimi 1.Giriş Materyalizm genel anlamı ile tüketicinin dünya malına atfettiği önem olarak tanımlanabilir. Materyalizmin en üst seviyesinde, ... -
Facebook’ta Bulunma Amacı ve Facebook Reklamlarına Duyulan İlgi Arasındaki İlişki
(2014-12-01)Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta ... -
Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers
(Emerald Publishing Limited, 2019-06-10)Purpose The purpose of this paper is to theorize and empirically investigate the formation of consumer’s consumption ritual experiences and discourses associated with Feast of Sacrifice. Design/methodology/approach The ... -
Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
(2018-06-29)Giriş ve Çalışmanın Amacı Ritüeller tüketicinin katılım durumuna göre farklı tipolojilerin oluşmasına imkân veren ve tüketim eylemleri içerisinde önemli yeri olan sosyal olgulardır. Ritüellerin kutsal ve seküler olmak ... -
Türkiye’de Kâr Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999 – 2015): Merkez-Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum Ve Yönelimler
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-06-14)Bu çalışmada Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan çalışmaların bir değerlendirilmesi yapılmıştır. 1999 ile 2015 yılları arasında Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütleri konu alan kitaplar, makaleler, ...