Güncel Gönderiler: Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar
Toplam kayıt 35, listelenen: 21-35
-
Sanayide Marka Ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019)Bu çalışmanın amacı otomobil marka ve marka imajının tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisini incelemektir. Bu araştırma sonunda elde edilen bilgilerin otomotiv sanayi derneğinin üyeleri arasında yapacağı ... -
Lise Müdürlerinde Liderlik, Liderlik Düzeylerinin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi (Konya İli Örneği)
(Javstudies: International Journal of Academic Value Studies, 2017)Bu araştırma ile Konya ili; Meram, Karatay ve Selçuklu ilçelerinde bulunan 2014-2015 yılları arasında liselerde görevli öğretmenlerin görüşleri alınarak lise müdürlerinin liderlik düzeylerinin öğretmenlerin motivasyonuna ... -
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Şehre Ekonomik Katkıları
(ASOS Journal, 2015)Ülkemizde üniversitesiz il kalmamıştır. Böylece yükseköğretim kurumlarının ekonomiye katkısı daha çok irdelenir hale gelmiştir. Üniversiteler, sahip oldukları öğrenciler vasıtasıyla yer aldıkları kentlere ekonomik, sosyal ... -
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ... -
Azerbaijan Country Image in Context of International Public Relation: Newspaper Websites
(Peter Lang GmbH, 2019)Nowadays the image is everything. People, ideas, products, cities and politicians and countries always use images. With the increase of communication in recent years, the images of the countries have started to change ... -
Dijital Medyada Dilin Yozlaşması: Ünlülerin Instagram Paylaşımlarının İncelenmesi
(Çizgi Kitabevi, 2018)Bilişim teknolojilerinin önemli bir boyuta gelen gelişimi ve değişimi ile birlikte Mc. Luhan’ın da bahsettiği gibi “dünya global bir köy” haline gelmiş, enformasyona erişimin artık gün geçtikçe sınırları gelişmiş ve ... -
Gençlerin Gösteriş Tüketimi Eğilimleri Üzerine Bir Alan Araştırması: Konya Örneği
(Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi, 2018-09-02)Tüketici harcamalarının ve toplumların ekonomik gücünün artmasıyla birlikte, bu gelişmelerin tüketici kültürü üzerindeki etkilerini incelemek giderek önem kazanmaktadır. Bireylerin toplum içindeki statüleri, tükettikleri ... -
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: KTO Karatay Üniversitesi Facebook Örneği
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2018-08-17)Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. 1990'lı yılların ilk yarısında sıradan kullanıcıların hayatına giren internet, kullanıcılarına sanal bir ... -
Devlet ve Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı: Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Bağlamında Bir Karşılaştırma
(International Journal of Academic Value Studies, 2017)Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanma alışkanlıkları kullanımlar ve doyumlar ... -
Yeni Bir Yaşam Biçimi: Artırılmış Gerçeklik (AG)
(ÜSKÜDAR ÜNİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ, 2018-08-01)Developments/changes in the field of technology directly or indirectly affect human life. The rapidly developing/changing software and hardware in the field of communication technology is not only determining people’s ways ... -
Küresel Güçlerin Bölgesel Çalışmalarında Küresel Halkla İlişkiler Şirketlerinin Uygulamaları: Rusya Örneği
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-10)Küresel güçler yakın ve uzak ekonomik ve siyasi çıkarları için uluslararası halkla ilişkiler şirketlerini kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Rusya tarafından yürütülen faaliyetlerde uluslararası halka ilişkiler şirketlerinin rolü ... -
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ... -
Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan
(Çizgi Kitabevi, 2018-10)Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ... -
Kazakhstan Country Image On The Websites Of Turkish Newspapers
(Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2019-03)The aim of this study was to examine the representation of Kazakhstan in the internet websites of Turkish newspapers. The study sample comprises the websites of Turkey's top four newspapers in terms of sales. The news ... -
The Impact Of Service Quality And Public Relation On Patient Satisfaction In Hospitals
(Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-10)Service quality and customer satisfaction is a subject of public relation and marketing communication. This research was made in order to evaluate the level of satisfaction of patients who receive treatment at Cardiovascular ...