Yazar "BÜYÜKDOĞAN, Birol" için Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar listeleme
-
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
BÜYÜKDOĞAN, Birol (Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ... -
Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan
BÜYÜKDOĞAN, Birol (Çizgi Kitabevi, 2018-10)Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ... -
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları
BÜYÜKDOĞAN, Birol (Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ... -
The Using of Websites of the Universities for Prospectives Students for Purpose of Instutional Promotion
BÜYÜKDOĞAN, Birol; GEDİK, Hasan (Artvin Çoruh Üniversitesi, 2017-10-17)The institutional promotional activities are more important nowadays because of the pressure of globalization and developing communication systems. The websites have more advantages than the newspaper, radio, television, ... -
Üniversite Öğrencilerinin Küresel Sosyal Sorumluluk Algılarının Değerlendirilmesi
BÜYÜKDOĞAN, Birol (İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Elektronik Dergisi, 2020-09-01)Sosyal sorumluluk işletmeler için olduğu kadar bireyler için de önemli konulardan bir tanesidir. Bugünlerde insanlar yakın çevreleri için olduğu kadar tüm insanlık için de bir şeyler yapmak istemektedirler. Bu çabalar ... -
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Şehre Ekonomik Katkıları
BÜYÜKDOĞAN, Birol; AFŞAR, Bilge; GEDİK, Hasan (ASOS Journal, 2015)Ülkemizde üniversitesiz il kalmamıştır. Böylece yükseköğretim kurumlarının ekonomiye katkısı daha çok irdelenir hale gelmiştir. Üniversiteler, sahip oldukları öğrenciler vasıtasıyla yer aldıkları kentlere ekonomik, sosyal ... -
Yeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi
BÜYÜKDOĞAN, Birol (Gazi Kitabevi, 2014)Yüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji geliştirmeye zorlamış, özellikle ...
DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..