Browsing Diğer Atıf Dizinlerdeki Yayınlar by Title
Now showing items 22-35 of 35
-
Quantitive Content Analysis Of Doctoral Dissertation Written In The Field Of Public Relations In Terms Of Contribution To The Field
(MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-VIII, 2023-01-07)Public relations activities are an important management element in both institutions and organizations and governments. Governments and institutions must consider to their public relations activities to maintain a positive ... -
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09)İnternet küçük gruplar arasında etkileşim ve alışveriş düşüncesiyle başlamış, giderek hayatın her aşamasında kendisini göstermiştir. İnternet sürekli yenilenen ve gelişen kullanım alanlarıyla birlikte insanlığa birçok ... -
Sanayi Kuruluşlarında Online İtibar Yönetimi: Covid-19 Döneminde Sosyal Medyaya Dönük Bir Çalışma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021-09-01)Sanayi Kuruluşlarında itibar konusu ve kuramları literatür olarak verilmiştir. Ardından 22 şirket üzerinde ve dört sosyal medya ağında yer alan paylaşımlara analiz edilmiştir. -
Sanayide Marka Ve Marka İmajının Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019)Bu çalışmanın amacı otomobil marka ve marka imajının tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisini incelemektir. Bu araştırma sonunda elde edilen bilgilerin otomotiv sanayi derneğinin üyeleri arasında yapacağı ... -
Sinemanın Oyunlaştırılması Hakkında Bir İnceleme: “Bandersnatch” Film Örneği
(Üsküdar Üniversitesi, 2021)Sinema, tarihin en eski eğlence araçlarından birisidir. Sinema çıktığından bu zamana kadar teknolojinin gelişmesiyle birlikte değişikliğe uğramış ve ilerleme kaydetmiştir. 2000’lerden sonra 3D (3 Boyutlu) sinemanın ... -
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar: Üniversitelere Dönük Bir Değerlendirme
(Güven Plus Grup Danışmanlık, 2020-01-10)Kurumsal itibar şirketler için olduğu kadar üniversiteler için de olmazsa olmaz kavramlardan bir tanesidir. Kurumsal itibarı yüksek olan üniversiteler geleceğe güvenle bakarken aynı zamanda daha nitelikli akademik ve idari ... -
Türk Basınında Avrasya: Türkmenistan, Özbekistan, Kırgızistan
(Çizgi Kitabevi, 2018-10)Avrasya bölgesi gerek enerji ve gerekse etnik yakınlıktan dolayı Türkiye için önem arz etmektedir. Türkiye olarak bu ülkelerle siyasi, ekonomik, kültürel, eğitim vb. etkinliklerde sık sık bir araya gelinmektedir. Bu bölgede ... -
Uluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanları
(Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-03)Bu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda ... -
The Using of Websites of the Universities for Prospectives Students for Purpose of Instutional Promotion
(Artvin Çoruh Üniversitesi, 2017-10-17)The institutional promotional activities are more important nowadays because of the pressure of globalization and developing communication systems. The websites have more advantages than the newspaper, radio, television, ... -
Üniversite Öğrencilerinin Küresel Sosyal Sorumluluk Algılarının Değerlendirilmesi
(İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Elektronik Dergisi, 2020-09-01)Sosyal sorumluluk işletmeler için olduğu kadar bireyler için de önemli konulardan bir tanesidir. Bugünlerde insanlar yakın çevreleri için olduğu kadar tüm insanlık için de bir şeyler yapmak istemektedirler. Bu çabalar ... -
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Şehre Ekonomik Katkıları
(ASOS Journal, 2015)Ülkemizde üniversitesiz il kalmamıştır. Böylece yükseköğretim kurumlarının ekonomiye katkısı daha çok irdelenir hale gelmiştir. Üniversiteler, sahip oldukları öğrenciler vasıtasıyla yer aldıkları kentlere ekonomik, sosyal ... -
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımı Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: KTO Karatay Üniversitesi Facebook Örneği
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2018-08-17)Günümüz insanı iletişimle iç içe yaşamaktadır. Kitle iletişim araçları hayatımızın vazgeçilmezleri arasına girmiştir. 1990'lı yılların ilk yarısında sıradan kullanıcıların hayatına giren internet, kullanıcılarına sanal bir ... -
Yeni Bir Yaşam Biçimi: Artırılmış Gerçeklik (AG)
(ÜSKÜDAR ÜNİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ, 2018-08-01)Developments/changes in the field of technology directly or indirectly affect human life. The rapidly developing/changing software and hardware in the field of communication technology is not only determining people’s ways ... -
Yeni Ekonomi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi
(Gazi Kitabevi, 2014)Yüzyılın ikinci yarısından itibaren küresel anlamda artan rekabet, dünya ekonomisindeki finansal gelişmeler ve ilerleyen teknoloji işletmeleri dışa açılmaya, yenilik yapmaya ve teknoloji geliştirmeye zorlamış, özellikle ...