Yazar "GEDİK, Hasan" için ARAŞTIRMA ÇIKTILARI listeleme
-
Alışveriş Merkezlerinde Yapılan Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Tüketicilere Etkisi
GEDİK, Hasan; BÜYÜKDOĞAN, Birol (2017)Günümüzde artan rekabet firmaları müşteriyi ikna etme amacına yönelik tutundurma, diğer deyimle pazarlama iletişimi faaliyetlerine yönlendirmektedir. Bu çalışmanın amacı, AVM’lerde pazarlama iletişimi çerçevesinde yapılan ... -
İnternette Emlak Pazarlaması
GEDİK, Hasan; ETLİOĞLU, Mehmet (2017)Günümüzde insanların kiralık ya da satılık emlak ararken başvurdukları ilk kaynak e-ticaret siteleridir. Bireysel kullanıcılar ve emlak komisyoncularına hizmet veren e-ticaret şirketlerinin, müşterilerinin beklentilerine ... -
Perakende İşletmelerin Dağıtım Kanallarından Beklentileri, İşletme Büyüklüğünü Etkileyen Değişkenler Boyutunda Analizi
GEDİK, Hasan; ÇİMEN, İsa (2018)Perakendeciler için dağıtım kanalları, tedarik zincirleri devamlılıklarını sağlamaları ve ihtiyaç duydukları ürünleri temin edebilmeleri için hayati önem taşımaktadır. Bu araştırmanın amacı firmaların dağıtım kanalından ...
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..