Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBÜYÜKDOĞAN, Birol
dc.date.accessioned2019-07-11T06:52:29Z
dc.date.available2019-07-11T06:52:29Z
dc.date.issued2019-03
dc.identifier.issn2651-4605
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/1221
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yapmış oldukları uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerini incelemek ve değerlendirmektir. Uluslararası halkla ilişkiler ajanslarını inceleyen az sayıda çalışma olmasından dolayı, bu çalışmanın alana katkı sağlayacağı düşünülmektedir. Çalışma 1-30 Mart 2018 tarihlerini kapsamaktadır. Çalışmanın evreni uluslararası halkla ilişkiler ajansları, örneklemi ise 2017 Holmes PR Report sıralamasındaki ilk 50 halkla ilişkiler ajansıdır. Araştırma sonuçlarına göre, uluslararası halkla ilişkiler ajanslarının yarıdan fazlası ABD kökenli ajanslardır. Uluslararası halkla ilişkiler ajansları en fazla Avrupa/Ortadoğu/Afrika bölgelerinde hizmet vermektedirler. Şirketlerin çalışma alanlarında ilk sıralarda pazarlama halkla ilişkiler, kurumsal kimlik ve medya ile ilişkiler gelmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherKaratay Sosyal Araştırmalar Dergisien_US
dc.subjectUluslararası Halkla İlişkileren_US
dc.subjectHalkla İlişkiler Ajanslarıen_US
dc.subjectUluslararası İletişimen_US
dc.titleUluslararası Halkla İlişkiler Bağlamında Uluslararası Halkla İlişkiler Ajanslarının Hizmet Alanlarıen_US
dc.typeMakaleen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster