Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTORLAK, Ömer
dc.contributor.authorTİLTAY, Muhammet Ali
dc.contributor.authorİŞLEK, Mahmut Sami
dc.contributor.authorAY, Ufuk
dc.date.accessioned2019-07-09T13:03:41Z
dc.date.available2019-07-09T13:03:41Z
dc.date.issued2017-06-14
dc.identifier.citationTORLAK, Ö , TİLTAY, M , İŞLEK, M , AY, U . (2017). TÜRKİYE’DE KÂR AMAÇSIZ ÖRGÜTLERDE PAZARLAMA ÇALIŞMALARI (1999 – 2015): MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA MEVCUT DURUM VE YÖNELİMLER. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (), 170-188. Retrieved from http://dergipark.org.tr/dpusbe/issue/29857/321517en_US
dc.identifier.issn2587-005X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/889
dc.descriptionBu araştırma Türkiye'de 1999-2015 yılları arasında yayınlanan kar amaçsız örgütlerle alakalı akademik çalışmalar üzerinedir.en_US
dc.description.abstractBu çalışmada Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan çalışmaların bir değerlendirilmesi yapılmıştır. 1999 ile 2015 yılları arasında Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütleri konu alan kitaplar, makaleler, bildiriler ile yüksek lisans ve doktora tezlerinin incelendiği çalışmada mevcut durum ve yönelimler ortaya konulmaya çalışılmıştır. Kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan çalışmalarda hangi konuların ağırlıklı olarak ele alındığı sınıflandırılmıştır. Çevrimiçi ve basılı kaynakların taranmasıyla ulaşılan yayınların her biri ele aldığı konu bağlamında temel ve alt kategorilere ayrılmıştır. Merkez çevre teorisi bağlamında incelenen çalışmaların Kuzey Amerika ve Batı Avrupa literatüründen ne ölçüde etkilendiği de ortaya konulmaya çalışılmıştır. Araştırma sonuçları incelenen çalışmaların merkez olarak değerlendirilen literatürden önemli oranda etkilendiğini göstermektedir. Saptanabildiği kadarıyla bu çalışma 1999-2015 yılları arasında Türkçe literatürde kâr amaçsız örgütlerle ilgili yapılan araştırmaları değerlendiren ilk çalışmadır. Anahtar Kelimeler: Pazarlama, Kâr amaçsız örgütler, Literatür incelemesi, Merkez-çevre teorisi Jel Kodları: M39en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherDumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.subjectResearch Subject Categoriesen_US
dc.subjectBusiness Studies
dc.subjectBusiness and Economics
dc.subjectSocial Science
dc.titleTürkiye’de Kâr Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999 – 2015): Merkez-Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum Ve Yönelimleren_US
dc.typeMakaleen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster