Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

    • Thumbnail

      A Bibliometric Overview of The Journal of Historical Research in Marketing Between 2009 and 2021 

      AKPINAR, Ayhan; ÇETİN, Canberk; TİLTAY, Muhammet Ali (Journal of Historical Research in Marketing, 2021)
      Purpose The purpose of this paper is to reveal the contributions of the Journal of Historical Research in Marketing (JHRM) to the academic body of knowledge. Pursuant to this objective, the study classifies the publications ...
    • Thumbnail

      Mobile Marketing: Current State and Future Research Directions 

      FOLLAD, Mirwais; AKPINAR, Ayhan; TİLTAY, Muhammet Ali (Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2021)
      Bu çalışmanın amacı, mobil pazarlama literatürüne ayrıntılı bir genel bakış sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda, mobil pazarlama çalışmalarının mevcut durumunun geniş bir görüntüsü verilmekte ve yayınlanan mobil pazarlama ...
    • Thumbnail

      Ulusal Pazarlama Yazınında Yer Alan Nitel Makalelerin İncelenmesi 

      TİLTAY, Muhammet Ali; AKPINAR, Ayhan (Journal of Business Research - Turk, 2021)
      Amaç – Bu araştırmanın amacı,ulusal yazında yer alan, pazarlama disiplini içerisinde yayınlanmış nitel çalışmaların incelenmesidir. İkincil olarak nitel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlar ile çözümleri irdelenecek ...