Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGEDİK, Hasan
dc.date.accessioned2024-03-14T08:57:44Z
dc.date.available2024-03-14T08:57:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn978-625-8235-27-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/6256
dc.description.abstractİnternet mobil uygulamalar, sosyal medya ve diğer dijital iletişim teknolojileri, dünya genelinde milyarlarca insanın günlük yaşamın önemli bir parçası haline gelmektedir. Datareportal (Temmuz 2022) istatistiklerine göre dünyada 5,03 (%66,9) milyar insan aktif internet kullanıcısıdır ve 4,70 (%59,0) milyar insan aktif sosyal medya kullanmaktadır. E-perakende satışları dünya çapında 4,2 trilyon ABD dolarını bulmuştur (Statista. 2022). Dijital teknolojilerdeki bu gelişmeler, pazarlama şeklini değiştirmiş-, işletmeler ve markalar rekabet üstünlüğü sağlamak, maliyetleri düşürmek ve uluslararası pazarlarda başarılı olmak için dijital pazarlamayı kullanmaya başlamışlardır. Dijital kanalların pazarlarında daha fazla kullanılmaya başlamasıyla, insanların fiziksel mağazalara gitmek yerine dijital mecraları kullanması dijital pazarlamayı daha yaygın hale getirmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEkin Kitabevien_US
dc.subjectİnternet Mobil Uygulamalaren_US
dc.subjectE-perakendeen_US
dc.subjectDijital Teknolojien_US
dc.titleDijital Pazarlama Satış Kanallarıen_US
dc.typeKitap Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster