Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFOLLAD, Mirwais
dc.contributor.authorAKPINAR, Ayhan
dc.contributor.authorTİLTAY, Muhammet Ali
dc.date.accessioned2024-03-05T08:27:04Z
dc.date.available2024-03-05T08:27:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/6135
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, mobil pazarlama literatürüne ayrıntılı bir genel bakış sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda, mobil pazarlama çalışmalarının mevcut durumunun geniş bir görüntüsü verilmekte ve yayınlanan mobil pazarlama makalelerinin sayısı, araştırmaların niteliği ve çalışma alanının nasıl büyüdüğüne dair bir anlayış gösterilmektedir. EBSCOhost, ABI / INFORM, IEEE Xplore, Scopus, ProQuest Central, Wiley Online Library, Emerald Library, JSTOR, Springer Link veri tabanları taranarak elde edilen mobil pazarlama ile ilgili 97 makale içerik analizine tabi tutulmuş ve değerlendirilmiştir. Araştırma, Ocak 2014'ten Aralık 2019'a kadar pazarlama dergilerinde yayınlanan mobil pazarlama literatürünü tartışmaktadır. Makaleler Varnalı ve Toker’in (2010) çalışması temel alınarak sınıflandırılmıştır. Bu literatür taramasında, mobil pazarlama literatüründe, belirli ilgi alanlarıyla ilişkili olarak, geleceğe yönelik yol gösterebilecek önemli eğilimler belirlenmiştir. Mobil tanıtım, mobil reklamlar ve mobil kuponlar, genişleyebilecek ana araştırma alanlarıdır. İnceleme hem akademisyenlere hem de uygulayıcılara, mobil pazarlama literatürünün nasıl ilerlediğine dair bir fikir de dâhil olmak üzere, mobil pazarlama çalışmalarına ilişkin güncellenmiş genel bir derleme sunmaktadır.en_US
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherPazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisien_US
dc.subjectMobile marketingen_US
dc.subjectReviewen_US
dc.subjectDijital pazarlamaen_US
dc.titleMobile Marketing: Current State and Future Research Directionsen_US
dc.typeMakaleen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster