Basit öğe kaydını göster

dc.contributorAKKAN, Muhammet Mustafa
dc.contributorCURA, Fatih
dc.date.accessioned2023-03-01T14:04:24Z
dc.date.available2023-03-01T14:04:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/5925
dc.description.abstractTurizm, insanların ikamet ettikleri yerlerden turistik yerlere hareketini içerdiğinden, her turist ilgi çekici yerlere ulaşmak için seyahat etmek zorundadır. Bu nedenle ulaşım, turizm endüstrisinin en önemli bileşenlerinden biridir. Son on yılda ise etkinlik turizmi, küresel olarak turizm stratejilerinin ve boş zaman davranışının önemli bir aktörü olarak ortaya çıkmıştır. Taşımacılığın önemi, yalnızca ulusal sosyo-ekonomik kompleksin gelişiminde sahip oldukları işlevde değil, aynı zamanda devletler arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesinde üstlendikleri önemli rolde de yatmaktadır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim Yayınevien_US
dc.titleTurizmde Uluslararası Taşımacılık: Havayolu İşletmelerinde Markalaşmaen_US
dc.typeKitap Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster