Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBÜYÜKDOĞAN, Birol
dc.date.accessioned2023-02-27T17:00:46Z
dc.date.available2023-02-27T17:00:46Z
dc.date.issued2023-02-10
dc.identifier.issn978-625-6382-72-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/5855
dc.description.abstractUluslararası halkla ilişkiler politik faaliyetler dışında özellikle şirketler için de faaliyet göstermektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler projelerine ait geri bildirimler geleneksel medyada hemen alınamazken, sosyal medyada ise sürecin her aşamasında alınabilmektedir. Sürekli geri bildirim alınarak devam ettirilen halkla ilişkiler projeleri de daha mükemmel hale gelebilmektedir. Ulusal ya da uluslararası halkla ilişkiler faaliyetlerinin temel amacı olumlu imaj ve takibinde yüksek itibar oluşturmaktır. Hedef kitle üzerinde olumlu imaj ve itibar oluşturma ve sürdürme isteği elbette ki halkla ilişkiler endüstrisinde önemli değişim ve gelişmelere de neden olmuştur ve olmaya da devam edecektir. Her an her yerde herkesle olmayı gerektiren günümüz halkla ilişkiler ve özellikle uluslararası halkla ilişkiler faaliyetleri bu alanda deneyimli profesyonellere de ihtiyaç duymaktadır. Bu profesyoneller projelerini uygulayacakları ülkelerin dillerinden geleneklerine, inançlarından siyasi altyapısına kadar birçok değişkeni dikkate almak ve bu konularda bilgi sahibi olmak durumundadırlar. Bu bağlamda uluslararası halkla ilişkiler üzerine literatürün genişletilmesi ve her ülkeye ait halkla ilişkiler uygulamalarının uluslararası perspektifte ele alınmasında fayda görülmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim Yayınevien_US
dc.subjectUluslararası Halkla İlişkileren_US
dc.titleKavramsal Açıdan Uluslararası Halkla İlişkileren_US
dc.typeKitap Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster