Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorCURA, Fatih
dc.contributor.authorŞEKEROĞLU, Seda
dc.date.accessioned2022-01-04T09:10:30Z
dc.date.available2022-01-04T09:10:30Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12498/5238
dc.description.abstractFirmalar uluslararasılaşma süreçlerinde rakipleri ile rekabet ederek ayakta kalabilmek için mevcut markalarını global ölçüde geliştirmeye başlamışlardır. Günümüzde ise dünyada hızlı değişimlere bağlı olarak markalaşma düzeyinde oldukça önemli gelişmeler yaşanmaktadır. Ulusal sınırlar ile yetinmeyerek dış pazarlara girmek isteyen firmalar da bütün risklere rağmen fırsatlar çerçevesinde bir yarışa girmektedirler. Firmaların dış pazarlara açılmalarının arkasında ülke dışına hizmet sağlamak, tüketicilerin gereksinimlerine uygun ürün sağlamak ve ülkelerinin kalkınmasına katkıda bulunarak firmanın kârını arttırmak gibi nedenleri vardır. Yabancı ülkelerdeki ticari faaliyetlerinde firmalar, resesyon ya da düşüşü en az seviyeye indirmek için aktif olarak değişik ülke pazarlarında görülmektedir. Aynı zamanda firmalar markalaşma ile beraber alıcıya değer katarak saygınlık kazanırlar. Böylelikle Turquality programı firmaya ve müşteriye marka bilincini aşılamaktadır. Bu çalışmada; uluslararası pazarlama kavramı başta olmak üzere, stratejileri doğrultusunda marka olma yolunda karşılaşılan adımlardan ve bu faktörler doğrultusunda gerçekleştirilen araştırmadan elde edilen bulguların sonucu değerlendirilmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherKTO Karatay Üniversitesien_US
dc.subjectUluslararası Pazarlamaen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectMarkalaşmaen_US
dc.subjectUluslararası Markalaşma Sürecien_US
dc.subjectTurqualityen_US
dc.titleMarkalaşma Kavramının Uluslararası Pazarlama Çerçevesinde İncelenmesi: Ofis Mobilya Sektöründe Bir Uygulamaen_US
dc.typeTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster