Browsing Çocuk Gelişimi Tezli Yüksek Lisans by Author "BÜYÜKTAŞKAPU SOYDAN, Sema"
Now showing items 1-5 of 5
-
4-6 Yaş Çocuğu Olan Asker Babalara Ve Eşlerine Verilen “Çocukları Dikkate Almak” Programının Etkililiğinin İncelenmesi
PAMUKCU, Dilan (KTO Karatay Üniversitesi, 2022-02)Değişen toplum yapısıyla birlikte babalar kendilerini çocuğunun yaşamına dâhil edebilmek için farklı arayışlara girmişlerdir. Bu arayış ebeveynler için hazırlanan ebeveyn müdahale programlarıyla cevap bulmuştur. Yapılan ... -
5-6 Yaş Çocukların Mizaç Özellikleri İle Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkide Ebeveyn Ve Öğretmen Duygu Sosyalleştirme Davranışlarının Aracı Ve Düzenleyici Etkilerinin İncelenmesi
MUTLU, Kamile (KTO Karatay Üniversitesi, 2022-02)Bu araştırmanın amacı 5-6 yaş aralığındaki çocukların olumsuz mizaç özellikleri ile öz düzenleme becerileri arasındaki ilişkide ebeveyn ve öğretmen duygu sosyalleştirme davranışlarının aracı ve düzenleyici etkilerini ... -
5-9 Yaş Aralığındaki Süreğen Hastalığı Olan Çocukların Yaşam Kalitesini Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
ÇOT BALCI, Merve Çağrı (KTO Karatay Üniversitesi, 2022-05)Bu araştırmanın genel amacı, süreğen hastalığı olan 5-9 yaş grubu çocukların yaşam kalitesi üzerinde psikolojik dayanıklılık düzeyleri ve demografik özelliklerin (yaş, kardeş sayısı, hastanede yatma süresi, hastalık türü) ... -
Öykülerle Terapi Programının Dil Ve Konuşma Bozukluğu Olan Çocukların Duygu Yönetimi Becerilerine Etkisi
KILIÇ, Seda (KTO Karatay Üniversitesi, 2021-09)Bu araştırmanın amacı, Öykülerle Terapi Programının dil ve konuşma bozukluğu olan çocukların duygu yönetimi becerilerine olan etkisinin incelenmesidir. Tek grup öntestsontest kontrol grupsuz deneysel desenin kullanıldığı ... -
Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlem Kontrol Listesinin Türkçeye Uyarlanması Ve Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Döneminde Eğitime Verilen Zorunlu Aradan Sonra 5-11 Yaş Çocuklarının Sınıfa Uyum Düzeylerinin İncelenmesi
AFYONCUOĞLU, Meryem Çağla (KTO Karatay Üniversitesi, 2022-02)Bu araştırmanın amacı COVID-19 pandemi döneminde eğitime verilen zorunlu aradan sonra 5-11 yaş çocuklarının sınıfa uyum düzeylerinin incelenmesidir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubu küme ...
DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..