Browsing İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi by Author "GEDİK, Hasan"
Now showing items 1-9 of 9
-
Dijital Pazarlama Satış Kanalları
GEDİK, Hasan (Ekin Kitabevi, 2023)İnternet mobil uygulamalar, sosyal medya ve diğer dijital iletişim teknolojileri, dünya genelinde milyarlarca insanın günlük yaşamın önemli bir parçası haline gelmektedir. Datareportal (Temmuz 2022) istatistiklerine göre ... -
E- Pazaryerlerinde Algılanan Web Site Kalitesi, Güven ve Çevrimiçi Anlık Satın Alma Arasındaki İlişkiler
GEDİK, Hasan (Anatolia Social Research Journal, 2023)Consumers' interest in e-marketplaces is increasing all over the world. This interest is evident from the increasing volume of online commerce. However, despite the importance of this development, there are limited studies ... -
E-Pazaryerleri ile E-İhracat İmkanı
GEDİK, Hasan (Gazi Kitabevi, 2023)Teknolojik gelişmeler ve dijitalleşme hayatımın kolaylaştırırken. birçok ekonomik faaliyeti ve tüketim alışkanlıklarını da dönüştürür. E-pazaryerleri, yapı ve işleyişleri bakımından geleneksel pazarlardan birçok konuda ... -
Hizmetlerin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Önemi
GEDİK, Hasan (GAZİ KİTABEVİ, 2017-12)İÇİNDEKİLER 1-Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri 2-Hizmet Pazarlaması 3-Hizmetlerde Talep Ve Kapasite Yönetimi 4-Hizmet Kalitesi 5-Sağlık Hizmetleri Pazarlaması 6-Emlak Hizmetleri Pazarlaması 7-Eğitim Hizmetleri ... -
The Impact Of Economic Crises On Consumer Behavior In Konya
GEDİK, Hasan; AFŞAR, Bilge (Turkısh Studıes, 2017)In 2008, the economic crisis that emerged in the United States has a global dimension, affecting the entire world. The crisis periods which is a war of survival for businesses, influence the owners and employees ... -
Konya Organize Sanayi Bölgesi’ndeki Kobilerin E-Pazarlama Uygulamaları
GEDİK, Hasan (Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2017-12)Amaç Bu makalede, KOBİ yöneticilerinin bilişim teknolojileri kullanım düzeyi, e-pazarlama amaçları ve e-pazarlamaya geçiş engelleri ile ilgili düşüncelerinin e-pazarlama performansı üzerindeki etkileri incelenmiştir. ... -
Sosyal Medya Kullanımı, Sosyal Medya Karşılaştırma ve Sosyal Medya Takibi Materyalizm ile İlişkili midir? SOR Teorisi Çerçevesinden Bir Keşif
GEDİK, Hasan (Karatay Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2023)Nowadays, social media is increasingly used in the field of consumption as in many areas, and problematic social media use affects consumers' materialistic and compulsive purchasing behaviours. This study aims to examine ... -
Uluslararası Pazarlama Beklentilerinin İhracata Etkisi Kadın Girişimciler Üzerine Bir Çalışma
GEDİK, Hasan; AFŞAR, Bilge; BÜYÜKDOĞAN, Birol (Artvin Çoruh Üniversitesi Hopa Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, 2014)Küreselleşen dünyada artan rekabet ve yeni pazarlara girme isteği, girişimcileri uluslararasılaşma sürecine girmek zorunda bırakmaktadır. Bu süreç tüm dünyada faaliyet gösteren girişimcilerin rekabet güçlerini artırması ... -
Yüksek Hızlı Trenlerde Hizmet Kalitesi Açısından Memnuniyet Değerlendirmesi
GEDİK, Hasan (Eurasian Academy of SciencesEurasian Business Economics Journal, 2016-10)ÖZET Dünyanın ve Türkiye’nin de en önemli sorunlarından biri olan ulaşım problemlerine hızlı, ucuz, kaliteli ve uzun dönemli çözümler üretmek amacıyla en etkili ulaşım araçlarından olan “Yüksek Hızlı Trenlerin” (YHT) ...
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
DSpace@Karatay by Karatay University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..