Tür
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Pazarlama ve Lojistik İlişkisine Yönelik Kavramsal Bir İnceleme: Pazarlama Lojistiği
(Ekonomi ve Finansal Araştırmalar Dergisi, 2022-12)Organizasyonlar, son yıllarda etkin lojistiğin, pazarlama stratejisinin rekabet üstünlüğü elde etmeyi sağlayan çok önemli bir parçası olduğunu fark etmeye başlamışlardır. Lojistik ve pazarlama arasındaki entegrasyonun bir ... -
Sendikasyon Kredisi Kullanımının BİST’te İşlem Gören Bankaların Hisse Senedi Getirilerine Etkisinin Olay Yöntemi (Event Study) İle Analizi
(Ekonomi ve Finansal Araştırmalar Dergisi, 2020-12)This study was carried out in order to determine how the material event disclosures made by banks whose stocks are traded on BIST and signed syndicated loan agreements between 01.01.2009-31.12.2018, affect the stock returns. ... -
Türkiye’de Denizyolu Taşımacılığının Performansını Etkileyen Faktörlerin Ağırlıklandırılmasına Yönelik Bir Analiz
(KTO Karatay Üniversitesi Konşimento Dergisi, 2022)Denizyolu taşımacılığı uluslararası ticarette en çok kullanılan taşıma modudur.Sahip olduğu özellikler sayesinde küresel pazarları birbirine bağlayan bir aktör haline gelmiştir.Denizyolu taşımacılığı, malların su taşımacılığı ...