Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCURA, Fatih
dc.contributor.authorGÜNDÜZ, Mehmet Akif
dc.contributor.authorALIM, Hasan Basri
dc.date.accessioned2019-07-11T11:25:31Z
dc.date.available2019-07-11T11:25:31Z
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.isbn978-605-80577-1-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/1356
dc.description.abstractGünümüzün ekonomik ve sosyal koşulları tüketici istek ve ihtiyaçlarındaki değişimin seviyesini çok yukarılara çıkartmıştır. Dolayısıyla işletmeler ürün ve hizmetlerini üretip dizayn ederken ve bu ürün ve hizmetleri pazarlara sunarken daha etkin yöntemler kullanmak durumundadır. Yüksek rekabet ortamında, tüketicilerin sürekli değişen istek ve ihtiyaçlarını iyi analiz eden işletmeler, stratejik kararlar alarak rekabetçiliklerini arttıracaklardır. Pazarlama ve rekabet kararlarının yanında, işletme yöneticileri için önem arz eden diğer bir nokta ise, söz konusu kararların pazarlama ve rekabet etiği açısından muhakemesinin yapılmasıdır. İslami açıdan bakıldığında, işletmeciliğe konu olan kavramların sağlam temeller üzerinde tanımlandığı görülmektedir. İslami öğretiler, tüm ticari faaliyetlerden kaynaklanabilecek ahlaki davranışları, adalet ve eşitlik ölçüsünde net bir şekilde çerçevelendirmiştir. Bu çalışmada, pazarlama ve rekabet ahlakı kavramı, İslami perspektiften değerlendirilmiş olup, İslam'ın ortaya koyduğu tutarlı ve yol gösterici ticari ahlak öğretileri vurgulanmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherInternational Congress Of Islamic Economy, Finance And Ethics, ISEFE'19 Autumnen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectRekabeten_US
dc.subjectPazarlama ve Rekabet Ahlakıen_US
dc.subjectİslamen_US
dc.titleİslami Perspektiften Pazarlama ve Rekabet Ahlakıen_US
dc.typeKonferans Bildirisien_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster