Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAFŞAR, Bilge
dc.contributor.authorAĞÇAKAYA, Serpil
dc.contributor.authorÖĞREKÇİ, Süleyman
dc.date.accessioned2019-07-11T10:48:05Z
dc.date.available2019-07-11T10:48:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other2788755
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/1338
dc.description.abstractGiriş: Enformasyon ve yeni ekonomi ilişkisi küreselleşmeyi açık bir dille ifade etmektedir. Bu ifadenin altında inovasyon ve girişimcilik taşıyıcı katmanlar olarak görülmektedir. Mevcut durum içinde hiç bir işletme “yenilik sürecinin” –inovasyonundışında varlık bulamaz. Üretim aşamasından Pazar aşaması da dâhil müşterinin kullanımına kadar ürünlerin tasarım, üretim ve dağıtım süreçleri inovasyonu kapsamaktadır. 1970’li yıllarda yaşanan gelişmelerin etkisiyle başlayan yeni ekonominin en önemli ivme gücü teknolojilerin mikro düzey gelişmeleriyle sağlanmış ve 1980 sonrası değişimlerin etkisiyle ulus ötesi bir aktiviteye dönüşmüştür. 1990’lı yıllar sınır ötesi Pazar olanaklarının teknoloji aracılığıyla zirveye ulaştığı bir dönem olmuştur ve finans aracılığında piyasaların akışkan hale gelmesi enformasyon ekonomisini ortaya çıkarmıştır. İnternet hem pazarın hem de finansın uluslararası akışkanlığına olanak sağlamış, stratejik odaklanmalara imkân sunarak politik yönetimlerden şirket yönetimlerine kadar geleneksel bağları geride bırakmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherUluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresien_US
dc.titleYeni Ekonomide Teknolojinin İşletme Yönetimi ve Girişimcilik Üzerindeki Dönüştürücü Etkilerien_US
dc.typeKonferans Bildirisien_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster