Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAKARÇAY ULUTAŞ, Demet
dc.contributor.authorUSTABAŞI GÜNDÜZ, Dilara
dc.contributor.authorBOZ, Ayşe Nur
dc.date.accessioned2019-07-11T07:54:42Z
dc.date.available2019-07-11T07:54:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12498/1264
dc.description.abstractBu çalışmada, Türkiye’deki sosyal hizmet eğitiminde kültürel yetkinliğin öğrenciye nasıl kazandırıldığının ve sosyal hizmet eğitimi için belirlenmiş standartlarla ve ilkelerle gösterdiği uygunluğun tartışılması amaçlanmıştır. Bu araştırmanın literatür aşamasında çokkültürlülük, çokkültürcülük, kültürel yetkinlik kavramları ele alınarak, sosyal hizmet mesleğinde çokkültürcü yaklaşımının yeri, sosyal hizmet eğitiminde kültürel yetkinliğin önemi gibi konulara ışık tutulacaktır. Araştırmanın nitel deseninde, Türkiye’de 2019 yılında aktif 63 sosyal hizmet bölümünden 41’inin müfredatları üzerinden içerik analizi gerçekleştirilerek kültürel yetkinliğin sosyal hizmet eğitimindeki kapsamı ve boyutları değerlendirilmektedir.en_US
dc.publisherİnsacen_US
dc.titleTürkiye’deki Sosyal Hizmet Eğitiminde Kültürel Yetkinliğin İncelenmesien_US
dc.typeKonferans Bildirisien_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster