Toplam kayıt 23, listelenen: 21-23

    • Thumbnail

      Ulusal Pazarlama Yazınında Yer Alan Nitel Makalelerin İncelenmesi 

      TİLTAY, Muhammet Ali; AKPINAR, Ayhan (Journal of Business Research - Turk, 2021)
      Amaç – Bu araştırmanın amacı,ulusal yazında yer alan, pazarlama disiplini içerisinde yayınlanmış nitel çalışmaların incelenmesidir. İkincil olarak nitel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlar ile çözümleri irdelenecek ...
    • Thumbnail

      Uluslararası Şirketlerde Halkla İlişkiler 

      AKPINAR, Ayhan; ÜNÜSAN, Çağatay (Eğitim Yayınevi, 2022)
      Küreselleşme, dünya çapında ekonomik, sosyal ve politik olarak bağımlılıkların artması anlamına gelmektedir. Küreselleşme ticaret, sermaye ve bilgi akışının hiç olmadığı kadar büyük boyutlara ulaşmasıyla hayatın her alanında ...
    • Thumbnail

      Uluslararası Ticaret Teorilerinden Mutlak, Karşılaştırmalı ve Rekabetçi Üstünlükler Teorilerine Yönelik Bir Değerlendirme 

      YAZICIOĞLU, İsabet Ebru (Uluslararası Ticaret ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2023-01-03)
      Uluslararası iktisat biliminde kıt kaynakların uluslararası boyutta etkin kullanılması amaçlanırken; dış ticaret bilimine mal ve hizmetlerin uluslararası düzeyde alınıp satılması konu olmaktadır. Adam Smith ile başlayan ...