Konu "Pazarlama Yöntemleri" için ENSTİTÜLER listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Çok katlı pazarlama sistemlerinde distribütörlerin başarısı ve iş tatmininde etken olan faktörlerin incelenmesi üzerine bir araştırma / A research on the examination of the factors effecting the success and the work satisfaction of distributors in multilevel marketing systems
(2015-04-20)Günümüz dünyasında, insan nüfusunun artması, teknolojinin insan hayatına daha fazla girmiş olması, yoğun tempoda seyreden iş yaşamı gibi etkenlerle birlikte kadınların çalışma hayatında daha aktif rol alması, şehirlerin ... -
Elektronik pazaryerlerinde hizmet kalitesi; emlak pazarlaması üzerine bir çalışma / Service quality in elektronic marketplaces; research on real estate marketing
(2015-06-01)Günümüzde insanların kiralık ya da satılık emlak ararken başvurdukları ilk kaynak e-ticaret siteleridir. Bireysel kullanıcılar ve emlak komisyoncularına hizmet veren e-ticaret şirketlerinin, müşterilerinin beklentilerine ... -
İşletmeler açısından sosyal medya pazarlama stratejisinin önemi: Konya ilinde oto alım satım yapan işletmelerde sosyal medya kullanımına yönelik bir araştırma / The importance of social media marketing strategy for enterprises: An investigation on the use of social media in operating sectors who purchased automobile purchases in Konya
(2017-04-27)İnternet teknolojilerinin gelişimi ve internet tabanlı sosyal etkileşimlerin etkinlik kazanmasıyla ortaya çıkan sosyal medya, pazarlama iletişimi içerisinde yeni bir elemandır. Sosyal medya araçlarının pazarlamanın tutundurma ... -
Nöropazarlama yaklaşımının tüketici davranışları üzerindeki etkisi: Malatya İnönü Üniversitesi örneği / The impact of neuromarketing on consumer behavior: Malatya Inonu University sample
(2017-09-22)Küreselleşme ile birlikte teknolojik gelişmelerin hızla yaşandığı dünyada pazarlamaya yeni bir yön kazandıracak yöntemler hızla belirmiştir. Tüketicilere ulaşmak ve onları satın almada hangi faktörlerin etkilediğini anlamak ...