Konu "Pazarlama" için ENSTİTÜLER listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-12
-
Ağızdan ağıza iletişim ile pazarlamanın kozmetik alanında tüketici davranışlarına etkisi: Bloglar ve sosyal paylaşım siteleri ile ilgili bir araştırma / Impact of online word-of-mouth communication in marketing context on consumer behaviors in the field effect of cosmetics: A research in blogs and social sharing site
(2016-05-18)Ağızdan ağıza iletişim kişilerin bir bilgiyi diğer bir kişiyle paylaşma sürecidir. Bu süreç kişisel veya yüz yüze bir sohbette, internette, telefonda veya sosyal bir ortamda gerçekleşebilir. Günümüzde internetin yaygınlaşmasıyla ... -
Bireysel Bankacılıkta Satış Tekniklerinin Belirlenmesi Ve Yeni Müşteri Kazanımı
(KTO Karatay Üniversitesi, 2021-08)Bankaların ülke ekonomilerindeki konumu oldukça stratejiktir. Bankalar, insanların kullanmadıkları fonları belli sürelerle kullanıp; ihtiyacı olan kişilere/kurumlara satarak bir nevi aracılık işlevi görmektedir. Kullanılmayan ... -
Bütünleşik pazarlama iletişimi ve sosyal medyanın etkileri / Integrated marketing communication and social media effects
(2017-09-21)Gelişen teknolojik ve ekonomik şartlarda firmalar hedef kitlelerine ulaşabilmek ve etkili bir iletişim ağı kurabilmek için bütünleşik pazarlama iletişimini faaliyetlerine aldığı tespit edilmiştir. Hızlı bir biçimde etkileşim ... -
İhracat Pazarlamasında İkincil Verilerden Yararlanarak Pazar Araştırmasının Yapılması ve Hedef Ülke Pazarlarının Belirlenmesi: İnsan Asansörleri (842810) Üretimi Yapan İşkolu Üzerine Bir Araştırma
(KTO Karatay Üniversitesi, 2023-11)Günümüzde işletmeler küreselleşmesin etkisi ile faaliyetlerini uluslararası pazarlara da aktarmıştır. Fakat yeni pazarlar yeni fırsatları getirmekle birlikte bir takım belirsizlikleri de beraberinde getirmiştir. Bu bağlamda ... -
KOBİ'lerin İhracat Faaliyetlerinde Karşılaştıkları Sorunların İhracat Performansına Etkileri: Konya Tarım Makineleri Sektöründe Bir Araştırma
(2020-08)Küreselleşme ile birlikte uluslararası ticaret günümüzde oldukça kolaylaşmış ve hızlanmıştır. İhracatın verimli sonuçlarından faydalanmak isteyen ülkeler bu yönde yasal düzenlemeler yapmakta ihracat yapmak isteyen işletmelere ... -
Marka yönetimi ve Türkiye'de hazır giyim sektöründe marka tercihi üzerine bir araştırma / Brand management and a research in brand preference abouth ready to wear sector in Turkey
(2016-02-02)Globalleşen dünyada, rekabetin en üst düzeye çıktığı günümüzde işletmelerin ayakta kalabilmeleri adına daha fazla katma değer ve daha fazla pazar payı yaratmaları anlamına gelen güçlü markalar yaratma olgusu incelenmeye ... -
Otel işletmelerinde pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve uygulanması süreci: Konya örneği / The process of the organization and i̇mplementation of the marketing strategies at the hotel business: The case of Konya region
(2015-09-02)Değişen müşteri beklentilerine zamanında cevap verebilmek ve rakiplerinden farklı yönlerini göstererek tercih edilen olmak, otel işletmelerinin gelecek planlamalarındaki en önemli başarı ölçütlerindendir. Bu yönüyle otel ... -
Pazarlama İletişim Araçlarının Üniversite Tercihine Etkisi: Bir Vakıf Üniversitesi Örneği
(2019-08-09)Tanıtım ve pazarlama; bir kuruluşun/ şirketin/ firmanın, arzını sağladığı ürün ve hizmetlerin niteliklerini, kuruluşun kurumsal kimliğini, yenilikçi teknolojilerini kullanır ve değerli bilgileri geniş halk kitlelerinin ... -
Türkiye'de Yumurta Sektörü Ve Sektöre Yönelik Yumurta İhracatı Pazar Araştırması
(2019-10-23)Günümüz şartlarında bir ürünü iyi üretebilmek kadar o ürünün satılacağı pazarı ve pazarlama faaliyetlerini belirlemek de çok önemlidir. Bu noktada pazar araştırması önemli bir rol almaktadır. Firmaların doğru pazara girmeleri ... -
Uluslararası pazarlamada rekabet istihbaratı temelli keşifsel pazar araştırması ve uygulamalı bir model önerisi / Exploratory marketing research based on competitive intelligence and a practical model suggestion in international marketing
(2015-06-20)Uluslararası pazarlarda işletmeler etkin rol oynamak için bilgiye ihtiyaç duyarlar. Sağlanan bu bilgi ile ancak günümüzün yoğun rekabet ortamında stratejik gelişme sağlayabilir ve rekabetçi avantaj kazanabilirler. Bilgi ... -
Ülkemizde tıbbi ve aromatik bitkilerin pazarı ve Konya'daki tıbbi ve aromatik bitkiler üzerine bir araştırma / A research of medical and aromatic plant market in our country and medical and aromatic plants in Konya
(2016-08-15)Ülkemizde tıbbi ve aromatik bitkilerin pazarı ve Konya'daki tıbbi ve aromatik bitkiler nasıl etkilediği ile ilgili satıcı ve müşteri görüşleri belirlemeyi amaçlayan bu araştırma nicel verilere dayalı tarama modelinde bir ... -
Yeşil Pazarlama Stratejileri: Dünyadaki ve Türkiye'deki Örnek Uygulamaların Karşılaştırılması
(2019-09-13)Dünyanın küresel bir hal alması, çevre ile alakalı değişikliklerin yaşanması, tüketicilerin ürün ve hizmet anlayışlarının değişmesi ve teknolojinin gelişmesi ile birlikte işletmelerin pazarlama anlayışlarında değişiklikler ...