Browsing ENSTİTÜLER by Subject "Hedef Pazar"
Now showing items 1-7 of 7
-
Çikolata Ürününe Yönelik İkincil Veriye Dayalı İhracat Hedef Pazar Araştırması
(2019-11-12)Günümüzün zorlu rekabetçi nitelikler gösteren küresel ekonomik yapısı nedeniyle firmaların ayakta kalmasının ve büyümesinin yolu ihracat yapmasından geçmektedir. Aynı zamanda gerekli yatırımların yapılması sırasında ve ... -
Deri Ayakkabı Ürün Grubuna Yönelik İkincil Veriye Dayalı İhracat Hedef Pazar Araştırması
(2019-08-09)Gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerin her alandaki refah seviyesi ekonomik kalkınmalarıyla doğru orantılıdır. Bu ekonomik kalkınma dengeli, devamlı ve başarılı olan dış ticaretten geçer. Gelişmiş ülkelerin uluslararası ... -
İhracat Pazarlamasında İkincil Verilerden Yararlanarak Hedef Ülke Pazarlarının Belirlenmesi: Ev Tipi Kompresörlü Buzdolapları (841821) Üzerine Bir Araştırma
(KTO Karatay Üniversitesi, 2023-06)Teknolojinin, iletişimin, ulaşımın gittikçe daha kolay hale gelmesi ile birlikte globalleşen dünyada dış ticarette rekabet de gün geçtikte artmaktadır. Artan rekabet; yatırım, reklam, ürün kalitesinde iyileştirme gibi pek ... -
İhracatta Hedef Pazar Belirlemede Makro Çevre Unsurlarının Rolü
(KTO Karatay Üniversitesi, 2022-08)İhracata yönelik yeni pazarların seçilmesi sürecinde hedef pazar seçiminin işletmeler için önemi büyüktür. Uluslararası hedef pazar seçim sürecine girmeden önce işletmelerin pazarın genel koşullarını kavrayabilmesi için; ... -
Rekabet İstihbaratı Temelli Yaklaşım ile İhracat Pazarlamasında Hedef Pazar Tespiti: Sıcak Haddelenmiş ve Çekilmiş Demirden veya Alaşımsız Çelikten Profiller (721650) İşkolunda Modelsel Bir Çalışma
(KTO Karatay Üniversitesi, 2023-06)Küreselleşme ile birlikte, şirketlerin uluslararası pazarlarda rekabet edebilmeleri için rekabet istihbaratına duyulan ihtiyaç artmıştır. Küreselleşme, dünya ekonomisindeki uluslararası ticaretin artmasına ve ülkeler ... -
Süt Tozu Ürününe Yönelik İkincil Veriye Dayalı İhracat Hedef Pazar Araştırması
(2019-11-12)Dünya ekonomisi gün geçtikçe küreselleşmeye devam etmektedir ve bu küreselleşen ekonomide işletmeler uluslararası pazarlara girme ve sürekliliğini sağlamak için çaba sarf etmektedir. Uluslararası pazarlara girmenin yolu ... -
Uluslararası pazarlamada ikincil veriler kullanılarak hedef pazar seçimi ve bir model önerisi / Target market selection using by using secondary data in international marketing and a model suggestion
(2018-04-02)The primary target of our developing country is to be able to catch up with the welfare level in all areas of the developed countries. The most important factor in catching up with the welfare level in developed countries ...